foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Friday, March 27, 2009

haku yg malas nk mngedit..




huihh...maleh tol nk update blog neh..bese la kje byk..huhu.lgipon tenet slow cm siput..


final 13.4..huh kejap jek mse blalu..tp best gak sb dpt cuti\:D/



sok ak nk g turut serta lam aktiviti awareness of global warming.hour earth..



sje jek join..ne taw best ke..ala, bukan abeh duit aku pon kalo join..


emm...baru2 ni aku de beli henpon..hak2..henpon murah je ni..xsmpai rm 200 jek.bajet xckop ler..nk jimat sket..skg ni kalo nk bli henpon..beli yg murah2 jek..asal leh ckp ngn msg suda..kalo rusak ke hape ke xdela nyesal xsuda..






2 ekor semut:

en.izz said...

wah 13.4 ke,..?

aku konvo 14.4,..

hehe,..

btl2 pki je hp biasa2 je,..

lagi2 ko,..

bkn pe nanti ko akan sedekah hp ko dlm air je,..

hahaha,..

gurau,..

Maira said...

izz....
die mmg ske b'sedekah kt air ke...
pemurah ko kilo..
hakhak....