foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Thursday, May 7, 2009

npe laptop aku sengal+bengong!!
adakah ianya terkena jngkitan dak2 ym yg sume sengal2???
bengang..!
ngah syok2 surf tenet tbe2 shutdown sndrik..
nk on lik da xle..
adess tensen2..~~
ptot ke aku cmpak lam lombong??
what i have to do..??
arghh...#$%^*&$#$#%

9 ekor semut:

kadokz.senpai said...

huh..
slmt aku bkn dak2 ym.
hakhakhk.

en.izz said...

oit kadok ko x nak mengaku lak ko tu dak ym,..

huh!!!

kilo lappy ngan tuan dia same je kot,..

hehe,..

gurau,..

Aku yG n3rd.. said...

oit3..korg nih 2x5 jek.
gurau2 lak..dush33xkali

kadokz.senpai said...

muhahaha.
dushh.!!

~~ pika ~~ said...

aku termasuk ke dak ym yg sengal tu kilo ( icon x mengerti pape tuh)

en.izz said...

kilo: kami kan dak baik,..hehe

pika: pika ko memang sengal pun,..

:P gurau,..

Aku yG n3rd.. said...

ko mmg senarai top 10 la pika ko nye darjah kesengalan.. izz ngn kadok top 3 :-"

en.izz said...

uih aku lagi tinggi ke top 3,..:-W

tp top 3 tu ko no 1 kilo,..

hahahaha

Aku yG n3rd.. said...

oit3:-w
ape lak aku..
aku ni xsengal la..
aku ni nerd je izz.
;;)