foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Friday, September 3, 2010

jom kita usha ape yang ade dalam mudah.my


assalamualaikum... salam ramadhan

harini hari jumaat. malam nanti aku da nak balik kampung. tak sabau rasanya. baju raya dan tudung raya dah beli. thanx untuk encik H sebab dah korbankan masa dan duit untuk saya yang banyak songeh ni :P

ok, lepas balik kelas tadi aku bukak tenet. da tak tu nak buat apa. tangan mula la usha web bukan2. haiippp.. bulan pose ni. astaghfirullah.. tak la. sebenarnya saja gatal2 tangan buka mudah.my. saja nak usha-usha harga skuter. tapi lain yang dicarik lain yang dijumpa. tak sangka plak yer barang-barang dalam mudah.my ni bermacam2 jenis ada. sampai benda yang rasa tak patot ada pun bleh ada dalam mudah.my ni. jom cekidaut..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.








aku taktau camane bende ni leh terlepas.


daun ketupat pun dah makin maju.


pelik. beli je la kat kedai.


amek kau. ngan tong2 gas skali angkut.


ong kedek kedek.

kalao yang ni haku pon ade.

euww.. boxer barbie kaler pink. wakakaka.

adess.. ni je yang mampu aku usha.. tapi takpela kan.. asalkan dorang carik rezeki yang halal. tengok macam lawak. tapi mane tau ade orang beli. terutama barang yang last tu. haha.







4 ekor semut:

Ery Farieha said...

wahahaha

memang lawak
lame plak x tengok mudah.my ni

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

haha. tau xpe.

aman_arab said...

hahaha...yang last sekali tu paling mahal tu..item edisi terhad barangkali..susah nak cari tu..

Enchaoz said...

boxer barbie!! =D