foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Monday, October 12, 2009

::adakah anda peminat lady Gagap??::


adakah anda penah dgr lagu just dance? ha? xpenah? em.. penah dgr lagu poker face? ala.. lagu die yg camni..po..po..po..po..po..po..po..po..poker face.. haha. xpenah gak? kalo cm2 anda mmg buta seni. lady gaga ni aku sbnrnya tatau dr mane asal usul die sb aku mls nk gugel psl diri die sb die pon xpenah nk gugel sal dri aku..huahuahuaaaa. ok sbnrnya bukan nk cite asal usul lady gagap mahupun hobi die di waktu lapang. tp aku disini terpanggil utk memberi kenyataan yg kurang enak la psl minah ni. nk
tau??ha.. jom bace.

aku ni xde la minat sgt ngn ppuan neh. aku juz layan lagu die je. sb lagu die catchy,rancak,menarik,tertarik dan sama waktu dengan. senang cite sedap ah! spt yg kite tau lady gaga ni mmg suke berfesyen pelik2. jap aku tnjuk gmba


haa... ni imej alien

ha.. ni plak imej piring terbang ok.

mekap die pon pelik2..jap aku tjuk gmba.

ha.. ni plak mekap ala2 zoro. cantik x..

hoho.. bukan ttg fesyen atau mekap yg aku nk tjukkan kt korg tp sbnrnya nk bgtau ttg imejnya yg sgt2 seksi dan mengghairahkan. ha...suke la tu.
siyes wey, td aku saje bosan2 surf la utube nk tgk
video klip lagu die-papparazzi. kalo korg tgk die nye video klip.. pergh wa ckp sama lu.. mengghairahkan+ mengancam siooottttttt minah ni.. diselitkn pulak elemen2 seX terang2an. kalo laki tgk mest terjojol bijik mata korg. tp sbnrnya video klip tu tayang body je lebih drpd mksud sbnr disebalik lagu paparazzi tu. xde kene mngena langsung!korg jgn tatau minah ni kalau tgk kat mane2 video klip die mmg kalo xseparuh bogel mmg xsah! haishhh dunia2..
opsss... pelempang sulong
aku da lekat kat montot die

tp kalo penah terrrrrr....tengok la die nye video klip lagu poker face tuh mmg fully bogel la. die ni sbrnya nk jual lagu ke nk jual bodi??
haa... lebih kurang gini la aksi die di kala tgh gersang dlm klip video tuh. pasni korg jgn gatal2 lak nk g tgk bg sesape yg lom tgk g. dosa okeyyyyyyyyy... hikk.
aku ni bukan ape. aku xdela anti ngn minah ni tp aku kurang suke ngn penampilan die yg overacted (tatau nk eja) atau dgn kata laen seksi melampau atau bhse kasarnye mcm tak pakai baju! (kasar ke?)
mmg la bg org kt barat tu mnde2 cmni dah jd makanan ruji dah kt sane. hari2 tgk ppuan bukak sane sini.. dedah lurah, dedah montot, sb nk tjuk bodi sape lagi mantap. tp bg kita rakyat mesia ni mmg xkene la ngn gaya pemakaian kita. aku tgk pon malu. tgk skali xnk lagi.
so nasihat aku kt sini.. nk layan lagu die xpe. tp jgn la trikut2 ngn perangai minah saleh ni sb dorg ni mcm dah kembali kepada zaman batu. xsuke pkai baju!
k.. daaa~

3 ekor semut:

paraxixth said...

jap g aku komen

Mrs H said...

haha.. no hal la. wa tau lu bz.

en.izz said...

wow,..nak video klip tu;;)