foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Thursday, October 15, 2009

jom gelak.

duit syiling


sepsg suami isteri yg telah bercerai ingin menuntut hak penjagaan anak tunggalnya. jadi, suami isteri terbabit telah dipanggil oleh kadi utk utk memberi alasan mengapa mereka layak utk mendapatkan hak penjagaan tersebut.
mula2 kadi tersebut bertanya kepada si isteri..
kadi: mengapa kamu berhak utk mendapatkan hak penjagaan tersebut?
isteri: anak itu saya yang mengandungkan die. dia keluar dari perut saya. saya yg jaga die dr kecik hingga besar. jd saya berhak encik.
si suami sudah terketar2 utk mereka alasan sb beliau tau yg lepas ni kadi itu mesti bertanya kepadanya.
kadi: ok, kamu pulak camane?
suami: cuba tuan bygkan. saya telah memasukkan duit syiling kedalam lubang mesin air. jadi air tin tersebut keluar dr mesin itu. jadi saya nk tny tuan, air tin yg kluar tu hak saya ke hak mesin?
kadi: hak kamu.
suami: haa.. jd sama la ngn kes saya skg kan..kan. kan..

6 ekor semut:

paraxixth said...

itu kalau syiling..kalau bukan pepejal mahu pun gas bagaimana?

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

erkk.. tak paham..
otak saya lembab skg.

paraxixth said...

air mani lah.. macam mane nak terangkan. didapati apa bila terangsang. keluar air putih . terdapat berjuta sperma

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

erk..kesitu plak.

~~ maira ~~ said...

helo2 polis... paraxixth lucah nih... hek2..

kilo,,
mule2 aku x paham... lama2 br aku gelak..

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

pika..ko mmg..otak suci la katekan. huhu