foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Monday, June 20, 2011

slh port~

alamak td slh pilih port da. port ape? xde cmni.. td pegi kedai mamak. nk g on9. usha2 port tiang yg ade plug. sne nk cucuk bateri.sekali slh port da..nk tau aku duk port ape? port yg berdepan ngn org gile da.. mne tau die gile? aku tgk die semacam. pakai sua koyak besar kt bontot. dahtu dia bwk satu beg plastik besar isi baju2. die minum sarsi. die g beli roti die carik2kan roti masuk dlm poket baju die. tak gila ke namanye? aku pandang die, die pandang aku blik. uii seram.kang xpsl2 dia wat gila kat situ, aku yg jadi mangsa. tpi siyes beb. muka die serammm i tell u. mcm org gersang. aku ape lgi. buat2 muka tak takut angkat laptop, angkat air pindah meja. igt dtg kedai mamak dpt on9 tpi hampeh. tpi nape aku tgk org len terbongkok2 tgk lptop. mcm dpt line je~ (wondering actually). alamak aii bosannye duk bukit beruntung ni. kwn2 tak ramai. nk pegi hangout pun tatau nk lepak mana. 3 bulan ni aku takde kehidupan. sekian terima kasih ("-_-)

0 ekor semut: