foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, January 5, 2010

aku yg telah di-smart-taG


1. Adakah anda rasa anda HOT???
memang sgt hot sb sejam aku tggu pkcik bas sampai.

2. upload gambar kegemaran anda
ni adik ppuan aku yg las. suka pic ni sb dia pakai baju yg aku beli n posing dengan aksesori n gaya trsendri.
haha.

4.bila kali terakhir anda makan pizza
aku xpenah mkn piza. sila percaya.

5. lagu terakhir anda dengar
chris brown- lupe tajuk

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
meniarap sambil hirup angin sepoi2 xpaham bahasa.

7.Selain nama sendiri anda di panggil nama apa?
jijah
akak lembut.

8. Tag lagi 8 orang
~sekut tawar
~sekut tawar
~sekut tawar
~sekut tawar
~sekut tawar
~sekut tawar
~sekut tawar
~sekut tawar

9. siapakah orang no.1 kepada anda
kwn blogger

10. kata sesuatu mengenai orang num 5
eh, sekut tawar skilo skg bape eh?

11. No 3 ada hubungan ngan siapa..
die ckp xde awek.. sila jgn pecaya. haha

12. Bagaimana pula dengan no 4
ada adik kemba yg sgt cumel dr blakang.

13. pesanan kepada orang num 6
kim salam kat mak. huhu

14. kata-kata cinta tok num 2
lu cinta sama wa ngak?? ngak?? putus!

15. adakah num 7 dan 8 punya persamaan?
ejaan yg sama.

16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang mengtag anda
- nama die peja
-suka berkarya. kdg2 aku sndri xpaham ayat2 sastera die.
-xDE awek
-agak mempunyai darjah kesengalan
-hensem ( pas bace cpt bg royalti)

17. Persamaan antara kambing ngan lembu?
dua2 kalo masak gulai. perghh, mengiurkan

18. perasaan anda buat tag ini
xde perasaan sb penat

19. adakah anda tahu si razman itu sengal?
buat2 je razman tu sengal sb ku tatau Bf sapekah itu

20. GAY o LESS??
wa straight. normal.

eh 20 je? nape sikit sgt. huhu.
sekian.

5 ekor semut:

seKut taWar said...

wa tabek sama lu ah...haha
jom makan,wa blanje..
-pakai duit lu yg amik mesin atm dri akaun lu...hehee

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

wa miskin. duit simpan bwh bantal je. haha.

gagakhitam said...

hai ....aku nak klik kt ko...tp ko nye nuffnang tidoooooooo....zzzz

Kojack de Alloohaa said...

tag oh tag..apa jenis tag la tny dri hot ke x..mst la rsa diri sndiri hot kan..hahaha

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

haha. tp ko mcm bminat je. t aku tag ko ek