foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, August 25, 2010

aku dan fesbuk


salam..


ada ke remaja2 yang kat ats bumi zaman sekarang takde fesbuk? ade kot. gua la tu. gua memang tak berapa suka dengan segala mak nenek laman2 sosial camni. dari friendster sampai la ke terlatest, fesbuk. gua pun tatau nape gua tak suka nak ada akaun fesbuk. gua cuma ada myspace je. tu pon gua da lama tak bukak. gua memang malas nak bersosial kat alam maya. ahakss.. looser ke orang yang takde fesbuk ni? kuno ke gua ni. sampai dak kelas gua ckp kat gua. wey, lu sorang je yang xde fesbuk kat kelas kita. bile lu mau buat? oh tidak. gua sesekali tak akan wujudkan akaun fesbuk. bukan gua taknak in touch ngan membe2 tapi tah la. gua malas dan rasa tak perlu. gua nak idup ngan dunia gua. taknak fikiran gua dipengaruhi dengan benda2 yang gua rasa gua boleh hidup tanpa benda2 tu sume. lagipun gua tgk rata-rata membe gua, bukak pc je tgk fesbuk, bukak fesbuk je hapdet status. komen2 orang. gua rasa nak gelak. muahaha. makan fesbuk, tido fesbuk, makan fesbuk. takpela. asalkan dorg bahagia dengan fesbuknya. tak mcm gua, bukak pc je tgk kosmo. tak ke ilmiah namanya tu. heh. abg gua pun salu minta alamat emel gua sebab beliau nak tgk fesbuk gua. membe gua plak tanya, "wey bak emel aku nak add fesbuk ko". gua jawab " gua takde fesbuk, lu jgn banyak tanya". tanya mcm semua orang ade fesbuk. tension gua. dalam rumah sewa gua pon, gua sorang terkebil2 tgk orang main fesbuk dan berniat jahat untuk menghasut gua buat akaun fesbuk. haha. tapi gua rasa iman gua masih kuat macam kene gam dengan gam uhu.

lepas ni jgn ty gua bile gua nak buat fesbuk. nant fesbuk akan jdi mcm friendster. padan muka Mark Zuckerberg. gua mmg jahat. haha.

layan blog lagi masyukkkk

5 ekor semut:

akuKah.. said...

haha..
caya ar lu...
xde fesbuk...
lu mmg jenis rare..;p

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

haha.. rare ek?hoho

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said...

uish3. ebatla takde fesbuk. salute la~ hehehe.

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

hahah.. tamo la salute. malu i =.=

en.izz said...

lu x de fb sbb lu ade bf,..haha