foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Saturday, March 17, 2012

i am so happy

Assalamualaikum..


Finally i update jugak blog ni. no new post for this year. so i'm opening my post with this story. tepuk. tepuk.

actually takde benda best pun yang nak di-story-kan kat blog yang iras2 hidup segan mati takmau ni. thats why la jarang sangat nak update2 bagai. Maybe i just realize that blogging world is not part of my passionate. di saat entry ini ditulis, lagu 2NE1- i am the best di-repeat lapan belas kali. suddenly be my new passionate dengan harapan akan menyerap korean look ke dalam wajah.

oh, anyways that is not what i'm going to story about. actually i'm going to share about my current weight. i'm approaching 50! oyeahh.oyeahh. tapi taktau la kan kot2 alat penimbang tu nak tipu aku kan. bukan manusia je ada ability untuk menipu, weighing scale pun ada. so, i'm very happy la kan sebagai seorang manusia yang terlalu dahagakan lemak berlebihan dalam badan macam aku ni. berat aku ni boleh berubah2. at first berat 43kg and then naik 2 kilo jadi 45kg. dapat tau berat 45kg ni, aku punya happy lebih kurang sama cam happy bile kita terima award best new model. boleh bygkan tak? then, cuti semester sebulan haritu duk rumah makan tido, makan tido pastu timbang balik berat da 48kg. lagi la suka kan. Perasaan tu rasa macam first time dapat jumpa kim jong kook face to face.

dulu kalau buat calculation body mass index tu aku dalam kelompok underweight. sekarang dah boleh berbangga la ckit kan dapat title normal weight. tapi tak tau la nape masih lagi berkira-kira kalau nak beli baju kebaya nyonya. aku dah dapat membayangkan mesti banyak lagi ruang-ruang kosong yang tak dapat di isi.

ok la. tak larat nak perah otak nak taip ape lagi. dah rasa macam tgh masuk pertandingan menulis karangan. al maklum la dah lama tak menulis. pesanan penaja, for those who always dreaming to gain some weight, don't be expected that it will give you a very fast result. it takes time in case people yang susah nak gemok macam guwe. all you need to do is self scheduling your dietry and maintain. but the most important is be healthy and grateful.

baibai.

2 ekor semut:

Unknown said...

untunglah dia .
kita ni nk kurangkan lemak, dia nk tmbahkan lemak . hewhew :D

Mrs H said...

ala saya tgk awak cm dah just nice je