foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Thursday, June 18, 2009

musim ini musim tag

1. apakah benda ( or something ) yang paling penting dalam hidup kamu?
kesucian.

2.apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
megi sup rm3

3. di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
em..kt umah.

4. berapa lama hubungan kamu berkekalan?
hbgn ape yg dmaksudkn ni?

5. adakah anda sedang dilamun cinta?
sedang dilamun kegelisahan result yg xkuar2 lgi.gile lmbat!! mnyusahkn aku!

6. di mana restoran akhir kamu makan malam?
restoren mamak tepi mydin.nme pe tah restoren tuh.

7. namakan buku terkhir yang kamu beli?
komik under age rm7.50.beli kt 7eleven

8. nama penuh anda?
siti rokiah

9. kamu lebih senang dengan ayah atau mak?
aku anak abah!

10. namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
faizal tahir mse ngah rmbut pendek je.rmbut pjg xmo xjmpe.

11. sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu..
sape2 yg rase dorg rapat ngn aku tu korang la.

12. adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
kt umah mesin tlg basuh.kt hostel gne tangan.sesekali je gne khidmat mesin basuh rm2.50 bile baju2 xbasuh mencecah 2 baldi.

13. tempat yang paling seronok yang ingin kamu pergi?
taman botanikal.hirup udara hutan tropika.pastuh tepi tuh de mcD.huhu syok giler

14. butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu...
~ade sepasang pipi yg tembam
~dak uum
~sengal ayam
~xreti masak tp melantak reti la pulok.
~ade seorg abang yg teramat sengal bingal.heheh..

15. 8 perkara yang saya gilai...
~gila komik
~gila beli baju + suar
~gila ceting
~gila gila
~gila coklat
~gila tkot kt lipas
~gila blogging
~gila tido+makan

16. pelukan atau ciuman?
kedua2nya kene dilakukan berlainan jantina.ngn mak ayah xpe.

17. 8 buah buku yang paling baru di baca...
~erk..buku2 stadi beberapa bulan yg lalu sblm exam.

18. tag orang lain...
tanak tag sape2.mest korg da jemu.huhu

7 ekor semut:

paraxixth said...

peminat faizal tahir macam saye ke?

Aku yG n3rd.. said...

minat ttg kehenseman die sahaje.

paraxixth said...

saye teramat minat beliau...lalala

Aku yG n3rd.. said...

saya tawu kamu mmg gay

rasmoissalle said...

hhehe..

plan amik business,art,tech,pngurusan makanan dan e-dagang..konsepnye ala ala rojak dan ABC

...macham macham adhaaa!!!!!!!!!

rasmoissalle said...

faizal tahir???

haha...minat ke??

minat lagu je la...best gilerr!!!

orgnyer tak minat

Aku yG n3rd.. said...

rasmoisalle ssh nk eja: saya xminat lagu.saya minat orgnye.kite berbeza..haha