foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Thursday, November 5, 2009

hantu pun ade nafsu jugakkah??


aku ade cet ngn sorg kwn aku ni die cite pakcik die kene kacau oleh spesis antu ni. sundal bolong ke pontianak harum sundal ke suster ngesot ke tu tatau la kategori die ape. ikuti lah cerita beliau... jeng..jeng..jeng.. jom kite SERBUU..



*opss.. ni slh. ni cite psl die mimpi antu. antu tu muka mcm ROSSA!.pastuh ditgkap oleh nenek kebayan menggunakan alat same lam cite ghostbuster.. tah pape kan mimpi die?

ni cito sobona eh.......................................................................eden torai....


*sile abaikan baris ke-7 itu

makk aihh.. hantu pun ada nafsu ke arah itu jugak ke? ataupun spesis ini kekurangan hantu jantan seperti drakula mahupun pontianak ensem si robert pattinson?..wakakaka.ok, tak lawak.

* mamat ni aku punya!

3 ekor semut:

dhiya said...

mmg la hantu ader nafsu...

ape la ko nie...
aku pon pnh kene taw jijah...

hahahaah

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

hahaha.hantu tu nk rogol ko ke.haha

[♣]sara®sites™ said...

hohoho...
gelir baca..
siap ada ayat r****..
wakakaka.. =P

hehe.. takut plak.. (><;;)o