foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Friday, February 26, 2010

tipah tetipu tetipu tipu tetipah


alkisahh... toyiibbb..

arituh aku pegi mydin. niat nk cari brg. yela, takkan nak cari pasal pulak kan. tetibe, mata ku tepandang sebungkus bende bekaler merah! spender kaler merah ke? eh tak2. die ni bebentuk makanan. bukan nescafe regular 3 in 1. tp ni die...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
em.. aku da lama tringin nak makan mee ni. sebab tgk iklan pakcik tu makan dgn penoh smngat siap menjilat mangkok lgi.. mangkuk betol la. lepas tu di akhiri dgn trademark " Betol-Betol Hao Liao" .. aku pon amek la sbungkus. malam tu terus rebus air dgn rakusnya. lapar ni!. dgn penoh semangat aku siat2 bungkusan die. aku patahkan2 megi die. aku picit2 segala perasa die. npk sgt menyelerakan. tp sekali aku sedut kuahh.. aiyakkk!

ni bukan betol-betol hao liao.
ni betol-betol hampehhh.
hahaha.
maybe tak kene ngn citarasa pantai timur aku kot
yela. ni kan makanan belah2 utaraa.

erk.. mati aku kene saman ngn Har Mee ni.
hee..
tapi customer always right bukan?

14 ekor semut:

juan said...

napa2???xcukop manis kaa..haha :)

Unknown said...

hahaha
x kene dgn citarasa je tu kottt.

Mrs H said...

juan: haha. rasa udang kering.

abg peja: ye la tu kot.huu

Syaa said...

sya org utara tp tak suka jugak.haha.tak sedap

faizal said...

Betol-Betol Hao Liao!

harharhar

ko pntai timur blah mana?

juan said...

ooo ingt xcukop manis..hehe...nnti sy try tgok...da citarasa utara x ;p

Mrs H said...

sya: ade gak org stuju ngn saye..hee

sekut: belah tgh.hakk

juan: try la. jgn rase mnyesal.hahha

@adlynna@ said...

memang hampeh...
dah la y goreng ngn y rebos..
die guna perencah same...
ishhh...

Berd said...

nmpak bungkusan pon da tau xsedap.
wakaka

Mrs H said...

adlynna: lor yeke.. save bajet kut.

berd: wakaka. siot jek

Syafiq Kadiran said...

tula...
beli megi pelik2 lg...
kan x sedap...
padan muke...
hahaha

nas aliff said...

xkn mcm harmee je kot,..
aduss..
hehe

Ida Sazarina said...

mmg xsedap pon menda ni...muahaha~~

Mrs H said...

syafiq: saje je nk try sedap ke x. ade lgi 3 bungkus. mau?

nas: ta paham.hehe

nana: ramai yg ckp xsedap neh. mknenye bukan slh lidah aku la.huhu