foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Thursday, April 8, 2010

Interesting Blog Award

dapat award lagik.

betambah lagi koleksi award2 aku.
lenkali bagi la duit plak.
baru seronok.

part yang aku xberapa suka adalah bile kene tag. muehehe.
tapi jwb jugak la kan. ade jgk bende aku nk hapdet

1. apa yang anda akan wat bile dapat tau kwn anda tikam dari blakang?
aku mmg takkan kwn dah ngn die.

2. 6 org dihati anda:
  • ma+abah
  • adik2/abg2
  • nenek aku. atok pon
  • Helmi Aziz
  • kwn2
  • faizal tahir
3.anda rasa anda comei?
bukan comei sgt tapi comei la sangat...

4. single or taken?
bujang

5.blog yang anda suka?
sume aku suke!

6. adakah bilik anda kemas setiap hari?
kemas setahun skali la..

7.lagu yang terakhir anda dengar?
Dihati Ini Hanya Tuhan Yang Tahu-UNIC

8. last text massage:
dibah. esok ko nye kete ade org gune tak. pagi esok aku nak pakai.

9. last phone kol?
dibah tu la sbb aku msg die xreply2 tapi xangkat2 plak. hampeh

10. hari terakhir anda menangis?
bile ek. tapi baru2 ni jerk.

11. 5 peberet kaler?
hijau, putih, hitam, koko, pink kot

12. org terakhir anda ber ym?
tetibe lak aku lupe ingatan

adoii byk lgi ke ni...

13. game yg paling suke?
feeding frenzy

14. adakah anda peminat MCR?
lyan la jugak. especially lagu cancer

15. ape perasaan anda bile jwb tag ni?
nak marah rasa. haha. nak kene Juan ni.

16. anda rasa tag ni best?
best! sbb menguji kesabaran

17. tag lagi 10?
mcm2 biasa. tanak tag sesape.

setel~

3 ekor semut:

juan said...

sabar2...jgn mrh..hehe :)

Faarihin said...

wahaha.. ,minat faizal tahir gak yer? (^__^)

sophie said...

panjang nye tag!