foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, March 23, 2010

contest: Apa saya nak buat kalau diberi RM100


tadi aku wat blogwalking untuk main klik2 iklan tetiba aku tenampak kontes ni. macam best. sebab aku mmg nak perlukan sangat duit skg.. klik pada gamba untuk sertai.

Hadiah

Tempat pertama akan menerima RM100 terus ke akaun anda

Tempat kedua akan menerima RM50 terus ke akaun anda

Tempat ketiga akan menerima RM30 terus ke akaun anda

Tempat keempat & kelima akan menerima saguhati sebanyak RM10 terus ke akaun anda

kalau la aku dpt RM100, fest2 skali aku da psg niat nak buat guna buat baiki laptop aku ni da skrin die da rosak. kua garis2 putih. pegi tanya kedai, die ckp beratus jugak nak repair.. huu mana aku nak korek duit byk tu. kalau ada rezeki dapat la jugak tampung wat repair dalam masa terdekat ni sebab lepas ni da nak cuti semester. nant abang aku marah kat aku lak kalo tgk laptop yang die belikan da jahanam camni.. adoiiyaii, bodohnya laptop. menyusahkan orang.

so korang ape lagi. pegi la serbu blog die kalau korang pon tengah sengkek macam aku ni.

5 ekor semut:

Ery Farieha said...

blanje aku

Lelaki Ini said...

rm100 cukop ke nak repair leptop..?

tQ for joining, good luck.. ;p

paiz said...

kesian ko.. aku harap ko menang duit tu...

Kojack de Alloohaa said...

haa..dlu ak kena... la ni hg plak..hehe..xpa cmna ok jgak nnt..hehe

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

ery: jum turun melaka

lelaki ini: ckop kut.hehe

paiz: xyh la kesian2..huhu

kojack: oke la bile da repair. tpi xdak duit lgi.