foll0werzz..

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, March 2, 2010

tek or tag?


buat julung2 kalinye aku telah di tag oleh si budak kacamata. Miss Ery. kepada sape2 yang muka iras2 Faizal bin Tahir. sile ngorat die. aku pasti die akan trime tanpa pikir panjang. haha. ok cukup intro kali ni.
ni haa Ery wallpaper lappy aku. simple kan? byk ikon2. kadang2 aku nk carik ikon kt desktop tu pon sampai 3 hari 3 malam xjumpe2. *tipu. aku ni sgt tak kesah dgn lappy aku. sampai kan tong sampah (recycle bin) pon aku mls nk delete. haihh! sedar2 je da beratus. cpt je die beranak pinak lam tuh. huhu. aku pakai window xp jek. mls nk format2 tuka window baru. asal lappy aku belom jahanam lgi selagi tu la aku mls nk format lappy.hukk.

nape aku suke wallpaper tu? iskk memandai jek. mana de aku suke. aku maen letak je. xkn nk letak muka sendri. nnt gedixx lak rase. kan2 Ery.haha. npk simple. hitam. ade coreng2 sket. tacap sket ngn jam digital dan kelendar. okeh la tu kan. npk la kot meriah. aku kan pakar interior designer.hahakk.

macam bese. tanak tag sesape. eh, tapi mcm nak tag die ni. JUON. silap. JUAN. haha. jgn mara. wekk :P nk tgk cane batang hidung wallpaper lappy kamu.. heee~


4 ekor semut:

juan said...

np diriku mjd mangsanya..hehe:)

Ery Farieha said...

ye. sape2 iras FT sila ngorat saye. ahahahaha.
wehhh ko tipu ni. tah ke ko tuka wallpaper dulu :P

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

juan: haha.. tu la sape suh jd kawan saye.. heee :D

Ery: eh mane de r. aku da bebulan pakai walpaper ni. mls nk tuka.

juan said...

bahaya ni...hehe